Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 18, 2011

HaPpy BiRthDay To Me!!

today its my birthday:119:dah 20 tahun dah..:44: tak sangka umurku dah start dari angka 2.:face71:selalu nina je cakap dekat orang dah tua tapi now nina dah macam diorang juga.:face39:


:128:happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to RUQAIYAH AMANINA..
happy birthday to me...:128:
yeah... nina nak ucapkan terima kasih kepada semua yang wish birthday nina hari ni.:face9: penuh wall facebook nina orang wish && tak lupa juga kepada my mom && dad sebab belikan kek blueberry:43:tu..:face19:walaupun tak mahal tapi nina tak kisah. nina hargainya. lepas tu pagi tadi diorang wish sangat bahagia...:face42:&& nina berharap tahun ni nina menjadi yang terbaik dari yang terbaik.:25:semoga panjang umur && murah rezeki yang melimpah ruah.:face51:aminnn... semoga juga hubungan nina && my bf semakin erat..:27::n:

10 comments:

  1. p besday nina moge pnjg umo..nina cik abbit nak tnye boleh tak buatkan blockquote untok cik abbit.. da beratos kali buat x jadiila.. TQ

    ReplyDelete
  2. happy birthday to u~
    happy birthday to u~
    happy birthday to NINA~
    happy birthday to u~ (^^,)

    ReplyDelete
  3. saengil chukayo Nina...
    semoga dimrahkan rezeki
    dunia akhirt..amin!!
    ^___^

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.