Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 21, 2011

My BF dA BaLiK dAri BeRcUti

act my bf dah balik semalam.:face75:diorang pergi singapore. ada juga ajak nina tapi nina tak dapat pergi.:face60:diorang pergi hari jumaat minggu lepas. then masa itu nina ada kerja nak settlekan.:face63:so tak dapatlah pergi. memang terkilan lah tapi nak buat macam mana.:face61:lain kali lah pergi. sepanjang si dia di sana memang last contact.:face31:dengan tak ada line hp lagi. kos yang yang tingginya. tunggulah nina 4 hari.:face29:perghhh rindu gila. tak senang duduk nina dekat rumah.:face74:yela fikirkan si dia dekat sana je sampai termimpi-mimpi. rindu sangat-sangat.:face19:ada pic nina curi dari album si dia. meh tengok sikit..



ok ok dah tu tengok.:face54:tak boleh bagi tengok banyak banyak. tak boleh curi tau. mereka pun dah ada awek masing masing *perasaan je nina ni.:face67:2 pic dari atas ni yang nina suka. sempat lagi si dia buat benda ni. oh romantiknya.:face9:mesti dia pun tengah fikir pasal nina. rindu lah tu macam nina rindu dia. thanks my dear..:n:

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.