Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 25, 2011

Baby Angkasawan

:l:21 Julai 2011 yang lalu adalah tarikh keramat bagi angkasawan negara kita, DR SHEIKH MUSZAPHAR && DR HALINA menerima cahaya mata yang comel lote yang diberi nama SOPHEA ISABELLA.:95:baby ini dilahirkan seberat 3.6kg. wah berat juga kan..:face64: dr sheikh telah berkongsi 2 keping gambar baby mereka di laman webnya untuk tatapan umum.:face51:sangat excited ni nina. kalau korang tengok mesti geram.:face16:nina pun dha geram tengok ni. nak picit-picit je.:face75:nasib baik anak orang..

ha comel kan:120:comel gila..:face9:agak-agak sophea ni iras muka siapa:s:tahniah lagi sekali kepada DR SHEIKH && DR HALINA. nina mendoakan kesejahteraan mereka.:face64:semoga baby ni menjadi anak yang soleha && berbakti serta menjadi seperti mereka juga..:face12:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.