Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 4, 2011

Contest Link Blog Saya Unik

petang sume.:26:nina ditag oleh najihah untuk join contest ni.:face75:contest ni dianjurkan oleh adik wahida. jom korang join..:25:

syarat-syaratnya ialah:
1follow blog wahida
2copy & paste gambar di atas sebagai banner
3buat satu entry mengenai Contest Link Blog Saya Unik
4berikan sebab kenapa anda memilih link blog anda
5tag tiga blogger lain
6tinggalkan link entry anda di shoutmix/comment box
ribbon and flower

link blog saya ialah http://mizznina91.blogspot.com/ . url ni tak adalah seunik macam orang lain.:face52: tapi ni lah url sempena nama nina. so senang orang nak camkan nama tuan blog kalau tengok url blog nina ni.:face44:macam artis tak nama url nina ni:120::face56:ala yang artis mizznina tu..


ops sori ye yang mizznina yang ni bukan mizznina yang seksi meksi tu.:face48:ni mizznina yang pakai tudung & comel lagi lah dari mizznina yang tu..:face54:tak delah gurau je..:face64:nama mizznina ni diberi oleh my sista. mizz tu nak bagi sedap je gelaran kepada miss/dalam bahasanya cik. so secara ringkasnya cik nina lah tapi nina letak mizznina. sangat suka url ni. bangga siot:q::face9:nina tag alia, tiha & anak gemilang..:face19:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.