Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 2, 2011

NeW HeAdEr!!

hey hey you you.:face15:tengok sini lah:119::face64:bukan apa nina dah tukar :100:header lah.. ok tak yang ni:120:meh tengok perbezaan dengan yang lama ye..

-
-
-
-
-
-
\/
:98:tak:s:apa pendapat korang:120::face9:nina ni suka tukar-tukar header. macam tak senang duduk je kalau tak tukar. dapat je:100:idea ha mulalah start mengedit.. && kalau korang perasaan lah, kalau ada yang selalu follow perkembangan blog ni akan tahu berapa banyak header nina tukar.:face42:bukan apa nampak fresh sikit && orang tak jemu-jemu datangkan. biar nampak menarik sikit.:25:lagipun nina sukalah mengedit blog ni. ni pun nina dah edit banyak dah. sidebar sume tu..harap korang suka.:face12:

4 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.