Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 16, 2011

MiD tErM bReAk..

pagi sume.wah sangat seronok..:face64:nak tahu sebab apa:120:
-
-
-
-
-


budak uitm yang ambil diploma sahaja:65:mid term break sudah bermula hari ini && berakhir sampai 24hb. seminggu tau. best gila dapat cuti..:face2:tapi nina still ada dekat KL lagi. belum balik kampung lagi.:face35:esok kot. sebab nina tengah siapkan shooting subjek english nina ni.:face49:so kena buat dulu && edit lepas buka cuti nanti.. kita tinggalkan buku seketika:90:&& kita enjoy..:l:korang macam mana pula:120:

2 comments:

  1. tahu xpe...best sgt dpt cuti seminggu nie...then tggu cuti raya lak..pastu bru exm kan..ag wape minggu ag..da nk dekat da klau potong2 cuti2... nina part wape?

    ReplyDelete
  2. hehe aah tau xpe. mmg syok gle dpt cti.. sy part 5 da..

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.