Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 22, 2011

LiKe LiKe!!

hello korang.:face64:selamat petang:119:ok nina suka sangat hari ni sebab nina && my friend dah bergabung meletup..:face66:bukan apa kami berdua buat page LIKE. ha korang korang tolonglah LIKE page kami ye.. nina berharap sangat..:face18:kalau suka dengan page nina tolonglah LIKE:q:ada di side bar tau.. siapa yang LIKE tu terima kasihlah sangat.. sayang korang.. ops terlebih sudah.. yang pasti korang ringan-ringanlah tangan tu ye.:face54:ha macam bawah ni..

cuma korang perlu tekan LIKE je.. senangkan:120::face15:
:100:GOOD NEWS TO ALL!! ni pasti korang sukakan:s::face67:nanti kami nak buat contest tau tapi masih dalam perancanganlah. doa-doakanlah kami ada bajet lebih ok:120:hadiah nanti lumayan menanti anda tau.:face19:ha sukalah tu.. apa lagi LIKE lah ye page kami..

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.