Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 19, 2011

HaPpy fAThEr'S dAY!!

hey korang. today is father's day..:face64:em hari ni marilah kita mengenang kembali jasa-jasa ayah kita menjaga kita dari kecil lagi. membesarkan kita. bagi duit sume. kerja keras sebab nak dapat gaji bagi kita makan. sekolahkan kita && banyak lagilah. tak terkira dah terlalu banyak jasa yang diberikan kepada kitakan.. tapi ayah tak pernah nak merungur. itulah ayah..:face9:

nina dengan membesar hatinya nak wish HAPPY FATHER'S DAY to all of daddy in the world especially to my dad, HJ ZULKIPLI HJ MOHD YUSOF A.M.N. you are the SUPERB daddy:119:
semoga ayah tetap tabah menghadapi dugaan && cepat sembuh ye.:face38:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.