Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 18, 2011

ALbuM bArU UnGu

hey korang. korang tahu tak album:100:ungu:s:tahu:120:ha bagus-bagus..:25:


ala yang 1000 kisah satu hati. perghh.. sedap tau lagu dia.:face18:korang suka ungu tak:120:of kos lah nina peminat dia. lagu-lagu ungu kebanyakkan best.:25:suara vokalis dia siapa lagi pasha lah pun best. ungu kreatif je buat lagu. sekarang lagu dia yang top kat corong radio ialah percaya padaku. yang tu nina pasang ulang kali dengar lagu tu je.:face64: best sangat:r:dalam album tersebut ada 12 lagu.. ni list lagu dalam album tersebut..
1Ungu - Mabuk Kepayang
2Ungu - Dirimu Satu
3Ungu - Dia atau Diriku
4Ungu - I Need You
5Ungu - Percaya Padaku
6Ungu - Almost Soulmate
7Ungu feat Andien - Saat Bahagia
8Ungu - Selamanya
9Ungu - Sampai Kapanpun
10Ungu - In Time
11Ungu - Hakikat Cinta
12Ungu - Doa untuk Ibu
siapa yang tak dengar lagi ha dengar tau && siapa tak beli album terbaru ungu silalah pergi kedai yang berdekatan dengan anda ye..:face9:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.