Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 7, 2015

Pilihan Menu Di Food Court NU Sentral | Quizinn by RASA

Assalamualaikum dan hai semua!
Food review : Quizinn by RASA, Food Court NU Sentral | Review makanan ni dari sebuah 'shopping mall' yang terkenal dan baru je buka untuk semua. Rasanya semua dah tahu NU Sentral kan dekat mana. Sebelah je dgn KL Sentral. Haritu cuba makan dekat 'food court' situ. Banyak juga gerai dekat sana. Kami cuba satu gerai makanan ni iaitu Quizinn by RASA. Harga tak ingat. Sorry guys! Kami ambil menu seperti gambar dibawah ni. 
Review: Mee bandung dia nampak je cantik tapi rasanya kurang. Cair dan tak cukup rasa. Yang lagi satu sedap. Hehe tapi tak ingat nama apa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.