Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 12, 2011

Shoutbox KENA BAYARAN selepas 1/1/2012?

hey korang. nina nak tanya ni korang pergi tengok dekat shoutmix korang.:face41: apa yang korang nampak:120: nina baru perasaan tadi. ha ada tulis "IMPORTANT NOTICE" kan dekat atas shoutmix ni. korang buka dan baca tau.. penting ni..:face12:


so apa yang korang dapat:s: nina walaupun tak pandai bahasa inggeris.:face63: tajuk dia pun dah tahu. dia cakap :

"Free service has to stop"..

kan:120: ha so cepat cepat korang tukat ke cbox balik. nina dah tukar dah.. nanti korang kena cas pula kalau guna shoutmix balik..:face56: nak tak nak kena juga lah ye.. before 1/1/2012 ok:s:

cara delete akaun shoutmix :

login--> setting---> delete shoutmix

sorry nina lupa lah sebab cepat sangat delete akaun shoutmix.:face56: lebih kurang macam tu lah.. if lupa password klik je forgot password tu ye.:face64:

12 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.