Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 29, 2011

GREENHOUSERA berubah lagi?

hey korang. wah GREENHOUSERA berubah lagi? berubah apa ni? hey relaks relaks. bukan berubah apa pun. tengok blog nina.. ni blogskin yang ke 2 nina try. fuhhh agak memenatkan juga lah =="


SEBELUM


SELEPAS

tak banyak perubahan. still same background and theme but use another template only !

ok ke tak ek? haha nina memang suka tukar tukar ni. kang nampak template lawa sikit nak tukar. aduh! :D tapi menyeronokkan. sehari duduk depan lappy nak edit blog ni..


2 comments:

  1. ingt cantik sgtlah 2..!

    *eit, sye brgurau... jgn mara2~ nnti cepat tue.. ok, fine.. sye sdg merepek.. hijau baik untuk mte.. bla2.. jgn pedulikn sye.. hehe

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.