Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 19, 2011

Happy 6th Anniversary !


HAPPY 6th ANNIVERSARY honey !! thanks for everything.
sayang dan rindu selalu dekat sayang tau <3 sori late sambut. tunggu saya balik ye :)
19 December 2005 until now, 19 December 2011. terlalu banyak sweet moment yang telah kau ciptakan. terima kasih sangat sangat sayang. minta maaf dan halalkan segala makan minum saya sepanjang kita berkawan sehingga lah hari ini. saya bersyukur kerana menemui orang seperti sayang yang terlalu take care, menyayangi saya dan perhatian sudah cukup memadai. saya tak nak apa apa dah sayang. Ya Allah satu yang ku pinta dari kau jagalah hubungan ini sehingga kami benar benar bersedia untuk memikul tanggungjawab dan menjalani hidup sebagai suami isteri hingga akhir hayat. aminnn.. :)

I AYIE so much !

# mood sangat happy dengan anniversary dan tadi dekat kelas kawan nina cakap blog nina masuk REMAJA dah. betul ke? Alhamdulillah.. kalau betul nanti nina update ok? sesiapa yang tak dapatkan REMAJA lagi dapatkan segera ok? nina pun nak cari juga ni. tak sempat nak beli. nasib baik kawan tahu then beritahu nina.. :)


No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.