Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 30, 2011

Contest Blog Saya Super Power

hey korang selamat tengah hari. dah makan? actually dah lama nina tak mengaktifkan diri menjoin contest kan. aduhhh ==" ramai juga yang tag tapi tak sempat. sori ye kawan yang tag nina tu. busy je. haha mengalahkan PM pula :D now nina ada masa nak join. so hari ni nina ditag oleh kawan sehijau nina, epy & si comey, anis. tq epy & anis!


banner sudah cantik kan? ha nak join click lah banner comey lotey ni ok? :D

nina tahu peluang nya sangat tipis. banyak lagi yang blog dia super power. nina belum lagi but nina join juga suka suka. hehe yeahhh! ok time to tag mengetag. orang yang bertuah tu ialah : adik aida & qjey :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.