Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 21, 2011

Reka Bentuk Wang Kertas Baru

hey korang selamat petang. eh eh nak malam dah. baru balik ni dari jusco maluri. hari ni ada membership day. so pergi lah tadi dengan kawan. penuh gila. sesak kot. pening kepala dan tak ada mood tiba tiba ==" lepas tu terus balik. then terbaca lah paper harian metro online. baru baru ni PM kita ada melancarkan reka bentuk wang kertas baru termasuk not RM20 akan bermula tahun depan. nak tengok? ^^


ni duit kertas. bagi duit syiling pula seperti di bawah ni ha..


cantik kan? nina suka gila <3 yang duit kertas tu dah macam duit mainan. ala saidina tu. haha tapi cantik.. colourfull gitu. duit syiling ni pun sama. wah sangat cantik! syabas Malaysia! hope akan diterima semua kaum :)

credit gambar : sinar dan google


No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.