Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 23, 2016

Movie Review | BoBoiBoy: The Movie

Assalamualaikum dan hai semua!
Lamanya tak review cerita best di pawagamkan? Almaklumlah Nina bukan kaki pawagam. Lebih suka tonton di rumah aje. Haha kali ni pergi tengok wayang cerita kartun. Budak-budak pasti suka. Yela selalu ada dekat tv. Tiap kali ada cerita ni pasti korang duduk depan tv kan? Mana taknya BoBoiBoy ni merupakan sebuah kartun hasil dari nak tempatan yang sangat kreatif dan kartun dia comel pula tu. Memang terbaik! :D
Sinopsis :
Sekumpulan pemburu harta bernama The Tengkotak telah tiba di bumi dan menculik Ochobot untuk menggunakan dia untuk mencari "Sfera Kuasa" yang bersembunyi di bumi. BoBoiBoy dan rakan-rakan beliau kini perlu menyelamatkan Ochobot dan mendedahkan rahsia di sebalik "Sfera Kuasa". Perjalanan mereka akan membawa mereka pada pengembaraan yang penuh dengan aksi dan komedi.

Review sendiri :
Best giler kot cerita ni. Banyak pengajaran dapat kita belajari dari BoBoiBoy ni seperti semangat setia kawan yang ditunjukkan sepanjang movie ni. Selain aksi yang mendebarkan dan ada rahsia di sebalik cerita ni? Apa dia.. Korang kena tengok sendirilah. Hihi klu dia upgrade! BoBoiBoy ni merupakan sebuah filem yang tidak mengecewakan. Hasil kerja yang sangat baik. Kartun dia pun comel. Memang terbaik! Tak tahu nak cakap apa sebab best sangattt!
★★★★★

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.