Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 24, 2016

Movie Review | Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

Assalmualaikum dan hai semua!
Tonton wayang lagi! Haha banyak cerita best di pawagam sekarang ni. Bulan 4 mungkin banyak lagi. Disebabkan hari ini merupakan hari pertama cerita ni release di pawagam. Siapa tak tahu cerita superhero ni kan. Hihi
 
Sinopsis :
Ia bercerita tentang keinginan manusia tentang pahlawan seperti apa yang mereka perlukan sebenarnya. Superhero mereka, Batman dan Superman sibuk berperang satu sama lain demi menunjukkan siapa yang layak menjadi hero. Selain itu, ada ancaman baru yang bangkit dan membahayakan manusia. Siapa yang dimaksud dengan "ancaman baru" itu? Adakah Lex Luthor, musuh utama Superman? Ingin tahu selanjutnya kena saksikan sendiri filem ni.

Review sendiri :
Agak best juga filem ni sebab gandingan 2 superhero. Part last tu ada Wonder Woman keluar, jadi ada 3 superhero lah. Hihi mula-mula kita tak berapa paham cerita dia. Bila dah tengah dah ok dah. Haha filem yang penuh dengan aksi yang mendebarkan dan apa yang Nina dapat dari filem ni jangan sekali bergaduh kerana dengar cerita dari satu pihak je. Siasat dulu dan jangan gaduh kerana ingin tunjuk siapa yang kuat. Masing-masing ada kelebihan tersendiri.
★★★★

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.