Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 26, 2016

Design Watermark Online Business RA Shoppe

Assalamualaikum dan hai semua!
Sekarang watermark ni penting tak kira untuk peribadi atau bisneskan? Kalau tak ada nanti senang orang nak copy paste. Haha tak hairanlah sekarang semua gambar mesti ada watermark tak kiralah macam mana bentuk pun. Untuk bisnes online Nina ni pun baru buat watermark untuk sebarang gambar feedback atau gambar pelanggan tidak dijadikan orang lain punya feedback. 

Ok tak yaa? Komen please.. Hihi actually watermark ni senget sikit. Nak tempah, boleh PM page sahaja ye. Murah-murah je :)


Boleh layari INSTAGRAM @ra.shoppe untuk lebih lanjut.

2 comments:

  1. Cantik and pairing font sesuai . :) Congrats sebab dah makin maju dlm design ^^

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.