Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 21, 2016

Konsep Kedai Buku yang Santai | Sinaran The Book Garden Senawang, Seremban

Assalamualaikum dan hai semua!
Nina nak review kedai buku yang sangat santai dan berkonsepkan dalam taman. Memang kedai buku ini tidak seperti yang Nina pernah pergi. Memang seronok, kemas, tersusun dan santai. Diselitkan sedikit konsep dalam taman yang boleh kita merasakan selesa sambil membeli buku. Kedai buku ini juga baru dibuka dan merupakan branch di Senawang.


Tengok depan kedai pun dah teruja nak masuk. Haha harga barang di kedai ini juga murah dan harga mampu milik. Nampak kedai macam eksklusif dan mahal tapi tak pun. Hihi memang ok je harga dia. Kedai buku ini juga disediakan cafe di hadapan kedai. Boleh cuba okayy!
Ni keadaan kedai dari pandangan atas. Kedai buku ni ada 2 tingkat tau. Kemaskan? Hihi tu seronok je masuk dan nak beli apa-apa. Tempat paling favourite mestilah novel. Haha rambang tengok.
Jom dapatkan alat tulis atau barang lain di alamat:
Sinaran The Book Garden, Senawang
No. 34-37, Jalan Bandar Senawang 4,
Pusat Bandar Senawang,
70450 Senawang,
Seremban.

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.