Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 21, 2016

Servis Diorang ni Ok Ke?? | Ayam Penyet Palm Mall

Assalamualaikum dan hai semua!

Food Review : Ayam Penyet - AP, Palm Mall Seremban | Minggu lepas kami sekeluarga pergi jalan di Palm Mall Seremban. Orang Seremban mesti tahukan area dia dimana. Dia betul depan hospital KPJ Seremban. Memang sunyi sikit mall tu kalau bukan musim dia. Pernah makan tak kat Restoran Ayam Penyet? Apa pendapat korang servis dia? Pertama kali, jangan kecam saya dan ampun maaf ye. Ni pendapat sebagai pengguna dan harus ditegur.

Apa yang ingin ditegur servis yang disediakan oleh Ayam Penyet ni. Masuk kedai je memang tak ada orang langsung terutama di kaunter dan di bahagian depan. Mana diorang pergi? Selama 15 minit kami duduk saja tunggu pelayan ambil order kami. Sampai mak Nina sendiri pergi ke bahagian dapur sebab dah lama tunggukan. Barulah pekerja Ayam Penyet tu cari pekerja yang jaga kaunter. Rupanya ada dalam surau. Buat apa tu? Agak-agak korang? Tidur? Dengan mamai je baru datang ambil order kami. Muka masing-masing tak puas hati. Barulah sorang-sorang keluar tunjuk muka. Dari sorang jadi 3 orang pekerja. Laa ramai je pekerja dia. Aiyooo! Pemalas. Waktu kerja atau ada pelanggan sempat nak online dan main wifi. 
Makanan semua sedap. Kami pilih set keli penyet sekali dengan air (teh o ais). Rangup je.

Decoration kedai pun cun je. Memang cantik. Kami puas hati tapi itulah servis yang tidak memuaskan hati. Masa buat bayaran sempat jugalah Nina selak buku testimoni dan banyak sangat orang compliant tentang servis diorang ni. Ingatkan kami je! Complaint yang sama pula tu.
Lagi satu tandas. Ya Allah kotor. Dengan pampers bersepah tak buang. Diorang nak bersihkan lagilah. Tak tahu nak cakap apa. Banyak gambar tapi tunjuk satu jela. Karang geli pula :/
Maaf kalau teguran ni menguris hati sesiapa secara langsung dan tidak langsung. Semoga sama-sama perbaiki dimasa hadapan.

2 comments:

  1. dah lama tak jalan-jalan di Palm Mall ni.
    ermm... tak pernah try lagi makan kat ayam penyet. nasib baik sedap kan.
    sepatutnya restoran dalam mall ni kena la bersih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhhh tak pe nanti boleh cuba :)
      mmg sepatutnye bersih. ni tak bersih. semua tandas plak tu.

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.