Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

August 8, 2015

Selamat Tinggal MOY Publication

Assalamualaikum dan hai semua!
Sedih pulakan legend punya ni nak terkubur dah macam tu. Banyak dugaan dan rintangan diorang dah alami sepanjang karya mereka ni semua menambat tempat dihati pembaca. Eh eh kenapa ni tiba-II emo ni? Yela mana tak emonya sebab Majalah Ujang & Apo dah tak keluarkan lagi karya mereka. Senang kata diorang dah tutup operasi. Janganlah tipu kalau korang tak pernah bacakan? :P
Terima kasih kerana anda menghiasi dunia kami. Semoga korang terus maju di masa hadapan walaupun majalah ni tak ada lagi di pasaran tapi korang tetap dihati pembaca.

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.