Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

August 16, 2015

Movie Review | Fantastic Four (2015)

Assalamualaikum dan hai semua!
Semalam tengok wayang. Then, kami select filem ni. Secara ringkasnya, ia adalah sebuah filem dari Studio 20th Century Fox dan merupakan filem sinopsis dari versi reboot filem superhero ‘The Fantastic Four‘. Walaupun ia reboot, kisah dalam filemnya tidak jauh berbeza dengan versi filem ‘Fantastic Four‘ sebelumnya yang dibintangi Chris Evans dan Jessica Alba.
 Fantastic Four 2015 poster.jpg
Directed : Josh Trank

Starring :
  • Miles Teller sebagai Reed Richards / Mr. Fantastic
  • Michael B. Jordan sebagai Johnny Storm / Human Torch
  • Kate Mara sebagai Susan "Sue" Storm / Invisible Woman
  • Jamie Bell sebagai Ben Grimm / Thing
  • Toby Kebbell sebagai Victor von Doom / Doctor Doom
  • Reg E. Cathey sebagai Dr. Franklin Storm
  • Tim Blake Nelson sebagai Dr. Harvey Allen
Sinopsis :
Ia mengisahkan tentang empat anak muda yang berteleportasi ke dunia alternatif yang sangat berbahaya. Peristiwa tersebut kemudian mengubah fizikal mereka secara drastis sehingga memiliki kemampuan super yang mengejutkan. Kini mereka harus bersatu dan menggunakan kekuatan baru mereka untuk menyelamatkan bumi dari ancaman bekas sahabat mereka yang kini berubah menjadi penjahat yang lebih super dan berkuasa dari mereka.

Review sendiri :
Walaupun cerita dia adalah reboot tapi masih seronok ditonton dan jalan cerita yang menarik. Ia menjadi tertanya apa akan terjadi selepas itu. Haha sebab Nina tak pernah tonton lagi sebelum ni. Bagi yang sudah menonton filem sebelum ni boleh agak jalan cerita dia. Sebuah filem yang tidak mengecewakan. 
★★★

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.