Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

August 20, 2015

Selamat Menyambut Ulang Tahun Yang Ke-13 UniKL

Assalamualaikum dan hai semua!
Universiti Kuala Lumpur ditubuhkan pada 20 Ogos 2002 kini telah menjadi nama besar dalam pengajian teknologi kejuruteraan bukan sahaja di Malaysia tetapi juga di rantau Asia. Kejayaan demi kejayaan telah dicapai oleh UniKL dalam bidang akademik, kajian dan juga penemuan-penemuan baru. Sebagai sebuah institusi yang menekankan aspek teknikal/praktikal berbanding teori, UniKL juga telah berjaya menghasilkan para graduan yang mempunyai pengetahuan yang luas dalam bidang teknologi dan juga keusahawanan. MARA mengucapkan selamat ulang tahun yang ke-13 kepada UniKL dan berharap agar institusi ini meneruskan kecemerlangan untuk masa hadapan yang lebih gemilang.
*kredit dari FB MARA

Now, Nina dalam tahun akhir UniKL Business School dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dan apa yang Nina nak cakap UniKL adalah satunya U yang membantu pelajar kita sendiri dan Alhamdulillah semua pensyarah adalah dari yang berpengalaman dan bagus dari semua segi. Kalau kita tahu bersyukur insyaALLAH semua berjalan lancar. Jangan merungut je :)

Antara blogger hebat belajar di UniKL :
  1. Lyssa Faizureen - UniKL City Campus
  2. Fatin Bella - UniKL Business School (sama kampus dengan Nina dan Aten merupakan                                   Ambassador untuk UniKL Ubis. Tahniah Aten!)

Kini UniKL ada 14 cawangan di seluruh Malaysia. WE ARE UNIKL!
Sesiapa nak tahu lebih details atau nak apply boleh klik di

2 comments:

  1. wah, tapi swasta kan, tak mahal ker ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah swasta. itu yg selalu org katakan. mmg betul tapi kami ada pinjaman MARA dan much better dari pinjaman lain. buat research dulu ye :)

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.