Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 10, 2015

Manfaat 5 dalam 1 | SyaLaa BB Cushion Cream & Pore Silky Balm

Assalamualaikum dan hai semua!
Product review kali ini adalah Malaysia's Beauty Product | SyaLaa BB Cushion Cream & Pore Silky Balm merupakan produk kecantikkan yang diimpikan oleh setiap wanita. Ia dapat mengatasi segala masalah anda dengan sekali sapuan sahaja.
Kenapa SyaLaa BB Cushion Cream?
Ternyata ia mempunyai 5 manfaat dalam 1 yang melindungi dan merawat kulit muka kita. Dah tak payah bedak, foundation dan sebagainya sebab dengan SyaLaa sudah cukup untuk kulit kita. Jimat bukan?
10 bahan utama SyaLaa BB Cushion Cream
SyaLaa BB Cushion Cream mempunyai bahan yang halal dan selamat digunakan. Jadi jangan was-was ye guna. InsyaALLAH bertambah cantik adalah :)
Macam mana nak guna? Cara penggunaan dia senang je. Ikut seperti dalam gambar dibawah ye.
Tapi sebelum itu, anda diingatkan pakai Pore Silky Balm kewajah anda untuk menutupi segala liang-liang roma yang terbuka. Selepas itu barulah saya sapukan SyaLaa BB Cushion Cream tersebut. Fungsi dan cara penggunaan dia seperti di bawah ni.
Banyak feedback dan testimoni pelanggan yang telah mencuba SyaLaa BB Cushion Cream & Pore Silky Balm ni..
Berpuluh-puluh testimoni ada tau. Boleh tengok di page dan instagram. Harga pun mampu milik je. Dengan harga ni kita dapat banyak manfaat. Tak salah kita lebihkan untuk kecantikan :D Nina dah cuba tau! Best sangat guna SyaLaa BB Cushion Cream & Pore Silky Balm ni. Tak berat dan smooth je. Walaupun pakai seharian kurang minyak dimuka. Rasa yakin nak keluar rumah. Tak caya cubalah ;)
 RM129.90/SM RM139.90/SS + FREE GIFT 
(Free Refill + Free Pouch SyaLaa)

Nak order? Boleh PM mereka ye :

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.