Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 1, 2015

Servis yang Terbaik! | ZALORA Malaysia

Assalamualaikum dan hai semua!
Entry ini nak review mengenai servis dan produk yang ZALORA Malaysia sediakan. Mesti ramai yang tahu kan ZALORA? ZALORA ialah butik online terbesar di Malaysia dan nama dia sering kedengaran di bibir setiap peminat belian secara online. Baru-II ni Nina dah collaborate dengan ZALORA dan dapat kupon. So Nina shoppinglah di ZALORA. Rambang mata tau dan ada jualan murah plak tu masa tu. Apa yang Nina nak cakapkan servis di ZALORA ni kira yang terbaik dan tip top. Cepat je diorang proses order dari pelanggan dan boleh dipercayailah. Jom tengok timeline order ni :
25/6 - Submit order by online
        - Order has been confirmed (email)
26/6 - Order is ready to be delivered (email)
The order should be arrive within 1 - 3 working days, extra 1 day for Sabah & Sarawak
1/7 - Order is arrive at my house
Disebabkan Nina order hari Jumaat, so Sabtu dan Ahad tak termasuk. Dia hari bekerja je. So dalam 3 hari je dah sampai. Alhamdulillah. Efisienkan kerja mereka. Thanks for team ZALORA Malaysia. Yang best lagi, apa yang ditunjukkan dalam website sama dengan apa yang diterima. Memang terbaiklah! Dan dia akan bagi kod diskaun sempena hari jadi korang tau. Bestkan? :D

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.