Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 6, 2015

Kuih dan Biskut Raya yang Mesti Ada

Assalamualakum dan hai semua!
Hari ini baru terfikir nak update pasal kuih dan biskut raya yang mesti ada kalau kita ziarah rumah orang dan rumah kita sendiri juga kita sediakan untuk tetamu. Hehe kuih dan biskut legend kot mestilah ada. Kalau tak ada macam tak complete je raya kan :D
Bahulu
Tart nenas
Rempeyek/Tempeyek
Kuih bangkit
Semperit
Batang buruk
Almond london
Kuih ros
Kuih kapit/sepit
Sedapnya kan. Hehe ada banyak lagi tapi tak ingatlah. Raya nak dekat ni. Korang buat ke kuih dan biskut raya sendiri? Waa.. bagi yang tak buat sendiri cepat cari kuih dan biskut raya ni cepat tau :)

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.