Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 29, 2022

[Racun Tiktok] Customade Casing for Iphone 13 Pro

Assalamualaikum dan hai semua! 

Sekarang ni menjadi tarikan shopping dekat Tiktok kan? Hehe memang best sebab banyak barang yang murah dan menarik. Nina pun teracun juga shopping tapi masih terkawal :D Haritu scroll nampak satu posting dari Blogger Ena. Dia share casing yang dia dapat hadiah dari kawan dia. Warna pink tu sangat cantik. Thanks Ena share info. Fikir punya fikir order jugalah untuk phone Nina. Nina memang tengah cari casing sebab haritu sebelum bersalin reward diri sendiri phone baru. Haha


Cantik tak? Nina ambil warna putih + gold. Sesuai dengan phone warna Hijau Alpine. Casing yang agak keras dan tak lembik, hasil kerja yang kemas dan cantik sangat :D Tempahan mengambil masa dalam 3-4 hari ye. Kena tunggu sebab ni custom. Bukan ready stock. Bunga dia tu nampak macam real. Memang cantik, tak tipu ye. Pakai dekat phone lagi naik warna dia dan tambah lagi cantik.

Korang boleh tengok dekat Tiktok. Jemput follow sekali. Nanti Nina follow balik tau. Thanks :)


1 comment:

  1. cntiknya casing baru Nina. rmai jgk org shopping di tiktok ya. syu xde akaun tiktok. mcm nk kena buat 1 je ni. utk shopping haha.

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.