Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 21, 2019

Selamat Hari Lahir 2019

Assalamualaikum dan hai semua!


Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me..^

HAPPY BIRTHDAY RUQAIYAH AMANINA!!

Haha yeah Alhamdulillah my birthday celebration ada juga tapi simple je tapi untuk tahun ni lain sikit dan sangat bermakna. Hehe sebab pertama kali sambut sebagai seorang isteri disisi suami tercinta. Dinner masa birthday dan semalam baru redeem membership GSC dapat tiket free. Jalan-jalan pergi shopping. Alhamdulillah. Thanks pada suami dan pada yang wish birthday Nina pada 18 Julai yang lalu.

TERIMA KASIH , TERIMA KASIH.. You're a big girl now! Haha itu pun masih tak percaya umurku. Katanya budak sekolah lagi. Perasaan awek mudalah tu :P

3 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.