Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 17, 2019

BOBOIBOY MOVIE 2 : JOM MENANGI TIKET TAYANGAN PERDANA!

Assalamualaikum dan hai semua!
Siapa tak tahu Boboiboy kan? Rasanya ratanya sudah mengetahui kartun adiwara dari Malaysia ini. Penontonnya tidak mengira bangsa dan agama. Malah dari kanak-kanak sehingga dewasa pun menyukai kartun ini. 
BoBoiBoy: Movie 2 merupakan filem kesinambungan selepas musim pertama siri BoBoiBoy Galaxy yang akan ditayangkan di pawagam Malaysia, Indonesia, Singapura, Brunei dan Vietnam bermula 8 Ogos 2019. Ini merupakan filem kedua yang dihasilkan oleh Animonsta Studios selepas BoBoiBoy: The Movie.

Nak tak kalau korang dapat tiket tayangan perdana ni secara percuma? Macam mana caranya? Jom ikut cara seperti dalam video ini dan isi maklumat anda di link di bawah.
VIDEO CONTEST:
Link CONTEST:

Jangan lupa kumpul & simpan resit pembelian buku komik BoBoiBoy Galaxy (Jilid 1-7) di 7-Eleven! Selamat berjaya!

4 comments:

  1. nak join jugak tapi yang first tak tengok lagi haha

    ReplyDelete
  2. khamis next week.
    moga adalah tiket nyer and seat yg terbaik :)
    yes. tq for reminding me, naniena.
    nak beli kan ijat komik boboiboy.

    ReplyDelete
  3. Xlama dah MOvie ni! Masa mula2 iklan kat TV pun anak2 Atul dah mula ajak. hihi

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.