Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 1, 2018

Review/Sponsored Wedding/Bridal Items

Assalamualaikum dan hai semua!
Ada tak vendor or seller yang jual barang kahwin? Angkat tangan cepat? Haa sempena bakal pengantin ni Nina mencari sesiapa sahaja yang nak Nina review barang korang boleh email Nina cepat ye :)

Sebelum korang email pastikan tajuk email korang tu 'Review/Sponsored Wedding/Bridal Items'. Senang Nina nak shortlisted kan mana yang Nina rasa sesuai untuk direview. Tak rugi tau korang review atau nak sponsorkan barang untuk perkahwinan/pengantin itu sendiri sebab Nina akan promotekan di blog. Dan Nina akan share di semua media sosial seperti fan page, instagram dan fb personal Nina ok. Korang tahukan di blog entri KEKAL ok. Jadi kalau orang search akan ada di enjin carian google sampai bila-bila.

Antara barang yang Nina berminat untuk review adalah seperti berikut;
  1. Handsock (Emerald green & white)
  2. Tudung/Shawl/Bawal Shawl/Inner Tudung
  3. Crown/Headband
  4. Kasut pengantin/Heels
  5. Baju pengapit/bridemaids
  6. Lain-lain yang sesuai
Berminat/nak tanya pun boleh email : ruqaiyah.amanina@gmail.com

2 comments:

  1. Salam, hai.
    Boleh sy dapatkan detail utk post hadiah ? :)
    Nanti tolong email details kt yasminaris@gmail.com
    Thank youu

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.