Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 9, 2017

Menang Dari Giveaway Birthday Tuan Dan Blog Anugerah Terindah

Assalamualaikum dan hai semua!
Baru kesempatan nak update blog ni sebab lately sangat sibuk dengan kerja. Kemalasan nak update blog tu tahap yang teruk sangat. Haha hari minggu je manjakan sikit dengan lappy ni :D

Baru ini Nina ada join satu giveaway ni. Nina salah seorang pemenang Giveaway Birthday Tuan Dan Blog Anugerah Terindah. Alhamdulillah tak sangka dapat jadi yang bertuah. Thanks MD. Tahniah juga pemenang yang lain!
Tengok cabutan dari tuan punya blog yang anjurkan giveaway ni. Nina pemenang keychain name tu. Hehe suka giler! Nak tengok hadiah Nina dapat tak? Cantik tau. Nina memang suka benda macam tu. Memang nice lah :)

Inilah rupa keychain tu. Haha Nina minta lain tapi maybe sebab tak ada stok kot tu dapat apa yang ada je tapi lawa lah. Dapat pair dengan si Dia. Thanks! :D

3 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.