Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 17, 2018

Menang Dari Blog Hop! Giveaway By Yasmin Aris

Assalamualaikum dan hai semua!
Alhamdulillah hadiah untuk giveaway yang Nina join dah sampai tadi. Hehe terkejut juga posmen datang. Nak kata Nina beli online tak ada pulak. Lupa hadiah Blog Hop! Giveaway By Yasmin Aris rupanya. Hadiah utama tau menang! Hehe pengumuman pemenang untuk giveaway ni dah buat lama dah. Nasib owner blog tu komen salah satu entri di blog beritahu Nina menang. Haha tak sangka. Dan hadiah dia best giler dan memang Nina suka sangat! Dahlah ikot tema blog. Warna kesukaan Nina tu. Pandai owner tu cari.

Dari kotak dia sampai ke hadiah dia semua hijau pink. SUKAAAAA SANGAT! Haha tudung AJ my favourite tudung. Tambah lagi koleksi tudung AJ. Kotak dia sweet sangat. Masa mula tengok ingat kotak songkok. Surprise sangat tauuu :D
Sekali lagi terima kasih Yasmin atas pemberian hadiah ini. InshaALLAH semoga Yasmin pun dimurahkan rezeki. Aminn... :)


8 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.