Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 6, 2015

Sedap ke Rasa Makanan Disini? | Kenny Rogers Sunway Putra Mall

Assalamualaikum dan hai semua!
Food Review : Kenny Rogers, Sunway Putra Mall | Alhamdulillah. Terima kasih bos dan staf semua ye. Semoga kalian dimurahkan rezeki lagi. Kami makan tengah hari di sebuah Mall yang baru saja diupgrade menjadi sebuah Mall yang lebih canggih, teratur dan mewah. Hehe

Menu yang kami pilih ialah Roasted 1/4 chicken (original), romatic rice, home-made muffin, fresh fruits and ice lemon tea. Korang boleh singgah makan di :
Sunway Putra Mall
LG-20, Lower Ground Floor, Sunway Putra Mall, 
No.100, Jalan Putra, 50350 Kuala Lumpur.
Tel: 03-4050 0737
Review: Apa nak cakap lunch hari ini sikit mengecewakan sebab roti dia tak berapa nak sedap. Rasa lain macam je. Terus potong moodlah. Tak habis pun makan. Rasa makanan dia pun kurang sikit. Apa pun teruskan tingkatkan kualiti makanan terutama rasa dia. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.