Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 13, 2015

Movie Review | Jurassic World

Assalamualaikum dan hai semua!
Next review cerita ini yang menjadi penonton ramai yang tunggu-II kan. Cerita ini disukai ramai tanpa mengira umur dari kanak-II sampailah kepada mereka yang berusia :D Ia juga merupakan Part 4 dan sambungan dari serial filem Jurassic Park yang lalu.
Jurassic World poster.jpg
Kisah ini bermula apabila adik beradik, Zach Mitchell dan Gray Mitchell mengunjungi makciknya Claire Dearing yang merupakan pengurus di taman dinasour, Jurassic World. Sampai di pulau itu, mereka mengetahui bahawa Claire terlalu sibuk untuk menghabiskan waktu dengan mereka sehingga mereka harus dijaga oleh pembantu peribadinya, Zara. Simon Masrani, pemilik taman datang dan memanggil Claire untuk melihat dinosaur baru hasil rekaan genetika mereka, Indominus rex. Setelah pemeriksaan kandang, Simon mengatakan ia ingin memanggil Owen Grady, seorang ahli dan pelatih empat Velociraptor untuk memeriksa dan memastikan kandang Indominus rex itu kukuh.
Apa terjadi selepasnya? Korang kena pergi menonton filem ini di semua pawagam yang berdekatan dengan anda. Best! :)
★★★★


6 comments:

  1. review ni kalau ada gambar lebih menarik kan?

    apa pun dah tonton dua hari lepas memang menarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima lasih dgn komen anda. Tetapi tak sempat amek gambar pun

      Delete
  2. Dah tengok..not bad :)
    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/2015/06/jurassic-world-gsc-alamanda.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.