Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 6, 2015

Rasai Keenakkan Popia Basah | Popia Basah SS Ali Kg Baru

Assalamualaikum dan hai semua!
Food revew : Popia Basah SS Ali, Kg Baru | First time Nina makan popia basah. Sebelum ni tak reti makan benda ni sebab dia tak masak macam popia biasakan. Haha akhirnya perkena popia basah ni terus suka. Popia Basah SS Ali ni boleh dapat di area Kg Baru berdekatan dengan UniKL tu. Hehe murah pun murah :)
1set/5 keping = RM4

Review: Tapi serius yang ni lain. Tak macam Nina tengok popia basah yang lain. Crunchy sangat! Boleh tahanlah rasa dia. Dia letak sayur dalam tu. Luar sapu sos dan lepastu tabur tauhu goreng dan dihancurkan.

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.