Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 20, 2015

Study Week

Assalamualaikum dan hai semua!
Hari ini tak tahu rasa macam stress. Pagi tadi tengok followers makin kurangkan. 200+ kot hilang. Malas nak fikir pasal tu. Ni nak cakap pasal 'study week'. Kalau di Universiti setiap kali nak 'final exam' mesti ada minggu untuk mentelaah. Masa ni lah korang nak baca, menghafal dan buat segala latihan untuk persediaan menjawab masa peperiksaan nanti. 
Dan yang paling sedih, 'final exam' ni yang terakhir. Lepas tu habis dah degree :( Mesti rindu zaman belajar ni. Apa pun doakan kami berjaya ye. Nina pun nak minta maaf kalau segala entry atau salah laku yang tidak disengajakan. Maaf ye :) Pada yang exam juga, goodluck tau!

9 comments:

  1. hai ! saya pun tengah study week..gudluck awak..

    ReplyDelete
  2. Goodluck.. Tapi selalunya 1 week study week ni la mula nak keluar berjalan, layan movie bagai sebab rasa mcm tngah free.. padahal berlambak nak kena study.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! hahaha aah betul tp tak boleh gak. nsb baik sy jenis yg bkn terpengaruh sgt benda cmtu. sbb cuak dgn exam :)

      Delete
  3. All the best! Teringat zaman belajar dulu study week ni takde stadi pun. setiap sem study week adalah masa utk tgk citer korea marathon

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.