Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 2, 2015

Warna Dress Menjadi 'Trending' Di Laman Sosial

Assalamualaikum dan hai semua!
Kalau korang perasaan baru-II ni ada dress yang menjadi trending di laman sosial dan ramai yang berdebat dengan warna apa yang mereka lihat. Hehe kelakar juga rasanya..
Setiap orang akan melihat dengan warna yang berbeza. So korang janganlah bergaduh plak ye. Karang masing-II bermasam muka :D

Kenapa? Ini jawapannya..

So, korang yang mana? Blue + black or White + gold?

4 comments:

  1. Tetiba rasa seram sejuk pulak.. sebab tadi masa 1st time tgk memang nampak gold + white. Pastu kali kedua tengok baru nampak black + blue. Kalau ikutkan iha memang kidal dan ramai yang cakap otak sebelah kiri iha lebih berfungsi dari sebelah kanan, so kira normal la ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe aah. Tak pe sume org tgk berbeza. Normal lah ;)

      Delete
  2. kan.. benda ni pun jadi viral..kekeke.. kita nmpk gold+white

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe aah sbb msg2 nampak benda yg berbeza. Hehe okayy ;)

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.