Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 8, 2015

Jualan Murah di Jakel Mall

Assalamualaikum dan hai semua!
Jakel Mall di Jalan Munshi Abdullah berdekatan dengan Jalan TAR baru je +-10 hari buka plus tengah adakan jualan murah tau (SALE). Kalau ada rezeki korang adalah happy hour time tu. Hehe rezeki-II. Sale ni Nina tak tahu sampai bila tapi korang pergilah sekarang. Akak tu cakap ada sale raya..
Nak tahu pergilah ramai-II. Servis dia baik kot. Anda masuk je terus dia layan sampai habis beli. Memang dia follow je korang. So korang tak payah susah-II nak jerit panggil diorang :)

Tak ada gambar tadi ambil. So pakai cik Google jela :D

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.