Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 16, 2015

Sebulan Sudah

Assalamualaikum dan hai semua!
*maaf entry ini menggunakan dwibahasa*
Pejam celik pejam celik ha dah sebulan dah Nina praktikal ni. Hehe sekejap pula rasanya tapi lambat lagi nak habis (26/6) :D Untuk pengetahuan Nina start praktikal 15/1 yang lepas dan semalamlah cukup sebulan. Harini sebulan 1 harilah XD

Btw apa nak cakap sepanjang praktikal ni... em.... Haha Alhamdulillah so far so good! Nina suka kerja sekarang ni. Nina ditempatkan di tax department dan memang environment dekat sini sangatlah baik. Officemates yang peramah dan diorang tak kira bangsa, layan sama rata je.

Banyak benda Nina belajar. So pahamlah dunia kerja macam manakan. Haha berapa seksanya. Tulah orang kata kalau dah kerja rindu zaman belajar. Seriously, memang sangatlah betul! Rindu giler nak belajar, dengar lecturer mengajar dekat depan, bagi assignment bagai. Rindu rindu!
..................................................................
"Nak sambung belajar lagilah macam ni"
"Kau nak sambung belajar sampai bila?"
"Haha"
"Akhirnya kau kena kerja juga"
..................................................................
Tapi nilah kehidupan. Nak tak nak, kena juga hadapi. Masa kerja ni best. Tak ada masa time kita belajar tu. So masing-II ada kelebihan sendiri. Dah sampai masa kita kena kerja juga kan? :)

2 comments:

  1. best tengok orang intern..tapi takot pun ada time dayah nanti T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan? sama lah mcm sy dulu. mula2 je dayah. nnt ok lah :)

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.