Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 3, 2015

Pelbgai Jenis Burger Bakar | Deen Burger Bakar Rembau

Assalamualaikum dan hai semua!

Food review : Deen Burger Bakar, Rembau | Merupakan satu-II nya burger bakar yang ada di Rembau ni. Haha yela dah namanya kampungkan. Petang Jumaat lalu, ngeteh bersama family. My uncle belanja makan. Rezeki jangan ditolak :D

Rambang mata menu dia banyak. So, Nina cuba menu ni Burger Bakar Single Beef Black Pepper hanya dengan RM 7.00. Abang dengan uncle ambil yang lain cuma Nina tak sempatlah snap burger diorang sebab da ngap :D Ada menu tu 6 sampai 9 tingkat pun ada. Harga dalam RM 33++. Rasa dia boleh tahan sedap. Daging dia lembut dan terasa rempah tu. Hehe bagi mereka yang hampir or orang nogori sendiri cumalah rasa keenakkan burger bakar ni. Kalau tak silap dia ada cawangan seperti di Tampin. 

Lokasi : Berdekatan dengan tempat memancing hala ke Tampin okayyy ;)

4 comments:

  1. Rasanya ada cawangan kat Mahsan tp asal lalu je mesti kedai tu tutup......;-(

    ReplyDelete
  2. teringin nak rasa...kalau pergi rembau nanti bole la rasa..

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.