Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 12, 2014

Kempen Jom Masuk UBiS Untuk Intake January 2015

Assalamualaikum dan hye semua!
Entry kali ini khas untuk adik-II or mereka yang ingin menyambung pelajaran dalam bidang Accounting di UniKL Bis (UBiS). Untuk pengetahuan korang, UBiS ni terletak di Yayasan Selangor, Kg Baru, KL ye. 
Online Application : 

Kerjaya Perakaunan?
Kerjaya akauntan ini adalah tergolong dalam 5 kategori professional ye. Perakaunan juga merupakan bidang kerjaya yang penting serta diperlukan oleh mana-mana institusi. Graduan perakaunan ini juga boleh memohon jawatan lain seperti juruaudit, akauntan kos, bendahari, akauntan cukai, setiausaha syarikat, setiausaha industri atau peribadi, kerani akaun, penolong akauntan serta juru runding. Dari prospek kerja, kebiasaanya lulusan ini berpeluang ke institusi kerajaan atau swasta. Bagi di sektor awam, jawatan-jawatan di jabatan-jabatan kerajaan, badan berkanaun dan penguasa tempatan boleh diisi. Manakala di sektor swasta pekerjaan di badan-badan industri, bank, firma perakaunan serta syarikat insuran boleh diisi.

Review Course : 
Nina pun tengah ambil course ni, dan Alhamdulillah semulanya berjalan dengan lancar dan tahun depan Nina nak habis dah. Hehe seronok je belajar course ni dengan lecturer disini pun dekat dengan student, berpengalaman dari pelbagai kaum. InsyaALLAH kalau korang ikhlas, semua hal akan lebih senang :)

Untuk pertanyaan boleh tanya Nina or hubungi UniKL sendiri ye :)

2 comments:

  1. akak bljr kt uniKL ke? hehe sy masih confuse nk study kat mna. sama ad uitm atau ukm. >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe aah lah unikl. owh saya pernah stdy uitm dulu. kalau nak pinjaman MARA study kat unikl ni :)

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.