Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 5, 2014

Barang Hantaran Yang Murah Dan Cantik | ThankQ, Nilai

Assalamualaikum dan hye semua!
Lagi entry untuk mereka yang ingin melayari bahtera iaitu memasuki alam perkahwinan tak lama atau mungkin mereka yang nak tunang kan dan tercari-II barang hantaran yang murah dan cantik. Nak tahu dimana? Nak review sikit, kedai ni kalau korang pergi memang rambang matalah. Besar pun besar juga. Banyak pilihan yang boleh korang cari. Hehe


Mesti ramai yang dah tahu kan mana tempat ni? Dari jauh kita boleh nampak sebab warna merah :D Masuk kedai ni pun confirm ada je orang. Lagi-II majlis nak dekat kan. Barang yang dijual dari yang murah sampai harga yang lebih mahal. So sesiapa yang nak buat bajet tu bolehlah pilih-II barang mengikut kemampuan masing-II. Dia ada juga buat sale dari 10%, 20% dan banyak lagilah. Tu yang seronok pilihkan. Jika korang tak pandai DIY hantaran sendiri, jangan risau. Di ThankQ juga ada hantaran yang already made. Semua cantik-II belaka :)

Selain dari itu, di ThankQ ada juga paparkan design pelamin untuk inspirasi untuk mereka yang nak kahwin ke tunang ke. Korang dongak je sebab dekat atas ada je design tu semua. Cantik.. Jom jelajah :
ThankQ@Nilai3 (HQ)
Address: No.102-109, Jalan Nilai 3/3, 
Nilai 3, 71800 Nilai, Negeri Sembilan
Tel: 06-799 1133 / 06-799 5533

4 comments:

  1. dulu saya slalu dtg nilai, tu pun sbb teman mak beli kain, beli carpet hahaha. mmng kt situ berlambak gila barang kawen. lawa2 dia punya hiasan utk bunga telur :D

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.