Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 2, 2012

Izreen Azminda & Riza Selamat Bertunang

hey korang selamat tengahari. apa cerita hari ini? hehe ok tak nak cakap banyak korang mesti kenal kan Izreen Azminda. ala pelakon Tentang Dhia tu. ha senang Cikgu Zakiah dalam drama Juvana. ha kenal pun korang.. hehe :D nina suka lakonan dia. best! kan kan? hehe act Izreen dulu dikhabarkan bercinta dengan Johan Ashaari tu ala si Botak dalam Juvana tu. dalam drama Cinta Elyssa pun dia berlakon watak utama. tetapi top top Izreen bertunang dengan orang lain. apa cerita? hehe yela dah jodoh tak ada kan. tak apa lah.. :) pelakon ni pun dah selamat bertunang semalam, 1/1/2012 iaitu hari pertama dalam 2012 di Jalan Kanchut, Alor Setar.


pasangan ini dijangka naik pelamin pada 31 Ogos depan dengan mas kahwin sebanyak RM999 dan hantaran pula bernilai RM19,001. semoga Izreen & Riza berbahagia dan selamat berkahwin ok? semoga sabar mengharungi dugaan kehidupan ni. 


4 comments:

  1. wahhh. tahniah dekat dorang. tueh la jodoh di tangan TUHAN kan. bercinta dengan orang laen tapi aleh aleh bertunang dengan orang. heee. 31 Ogos? bagus dia pilih tarikh. betul betul bersejarah. ngehhhh :P

    ReplyDelete
  2. haha kan? em jodoh diorang dah. hehe aah bersejarah betul :P

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.