Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 11, 2012

Happy Birthday Dato Siti Nurhaliza :)

hey korang hari ini genaplah 33 tahun umur penyanyi no 1 negara kita. Alhamdulillah.. :) siapa lagi kalau bukan Dato Siti Nurhaliza. yeahhh! dengar kata, kak siti dan suami nak melancong ke luar negara. hehe seronoknya mereka! :D sebagai hadiah ulang tahunnya, Dato Siti Nurhaliza juga dicalonkan dalam 6 kategori di Intuned Music Awards 2011. Intuned Music Awards merupakan anugerah yang menghimpunkan artis dari seluruh dunia. syukur Alhamdulillah.. rezeki kak siti kan.. :)

HAPPY BIRTHDAY KAK SITI ! semoga panjang umur, murah rezeki yang melimpah ruah & bahagia selalu :)
inilah senarai pencalonan Dato Siti Nurhaliza di Intuned Music Awards 2011 :
Q1. Favorite Artis/band: Siti Nurhaliza
Q3. Best Female Solo : Siti Nurhaliza
Q5. Best Album 2011: All Your Love
Q8. Best MV 2011 Falling in Love – Siti Nurhaliza
Q9. Best Use of Social Media (facebook, twitter, etc.) : Siti Nurhaliza
Q12. Sexiest female singer : Siti Nurhaliza 
bagi peminat kak siti, ringanlah jari anda ye untuk mengundi di laman web intuned ni ha. undilah sampai tangan anda lebam ye. hehe :D undian anda diperlukan! cepat cepat undi tau :)


2 comments:

  1. jom join segmen http://cikkira94.blogspot.com/2012/01/segmen-sign-picture-by-cik-kira.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.