Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 8, 2012

Happy Birthday Love!

hey korang wah 2 hari nina tak online. almaklumlah sibuk sikit. nina balik minggu baru baru ni. sebab kan hari ini besday cintaku! yeahhh! :D  hehe yela nak celebrate besday yang tersayang. so entry ni khas untuk my love :)

* ni pic my love pergi singapore & coretkan our name at beach :)
nak wish lagi sekali. Selamat Hari Jadi yang ke 21 my honey! semoga panjang umur, bahagia selalu dan rezeki yang melimpah ruah. cepat cepat sambung belajar lagi. insyaALLAH. hehe saya sentiasa mendoakan yang terbaik untukmu. sekali lagi, Happy Birhday Cintaku ! :)
# terima kasih untuk hari ini ye syg. tak puas lagi tengok syg tau! haha yela syg hantar saya balik tadi sedih je. hehe tak apa lah lain kali kita jumpa lagi ye. 


2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.