Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 4, 2011

Woot Woot Bloglist



yg ni lak di tag oleh mr.ix. thnx ya ! hehe yg ni bkn contest tp bloglist yg dianjurkan oleh woot woot. nk join knela ad syarat2 dlu kn. hehe xkn men terjah je. ok ni syarat2 dia.

 follow woot woot
 Buat satu entry bertajuk "woot woot bloglist"
dalam entry tu korang letak syarat syarat yang gua tulis ni (copy paste je)
 then nyatakan blog korang tu kategori personal or informative  or campur campur..
 korang letak kat situ URL the best entry yang korang pernah tulis,yang ada dekat blog korang...korang punye entry yer,bukan gua punyer..maximum entry korang letak tu 3 yer..jangan lebih lebih..lebih gua reject..
 tag 3 orang kawan korang,make sure they know about it..
 tinggalkan URL entry korang tu kat komen box sinun..thank you

2la syarat2 nye.. ok nina nk cte sket sal blog nina. blog nina ni ctekan sal kategori campur-campur. nina share info sume cte. xkisah cte pe. if nina nk share nina akn post info 2.

best entry blog nina:
 sambut anniversary
 24 tips mengekalkan cinta
 si kembar yg berbakat


& nina nk tag
aida
tiha
fatin


ok da settle woot woot bloglist ! :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.