Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 10, 2011

FaCeBoOk AkAn DiTuTuP !




korg korg. hehe prnh dgr berita ni x? ha skang ni tgh kecoh sal ni. tgk brita kt bwh ni yg nina jmpe. sori ye ayat die ni wat krg phm sket. bhs indon. tp nina pn da olah sket2 bhs indon 2 bg phm. hrp phm ye.

mark-zuckerberg

Liputan6.com, California: Isu mengenai rencana penutupan halaman jejaring sosial Facebook marak diperbincangkan di dunia maya. Khabarnya halaman sedunia itu akan ditutup oleh Mark Zuckerberg, pendiri sekaligus pemilik halaman itu. Demikian disebutkan dalam halaman Weekly World News mengutip pernyataan Mark Zuckerberg di Palo Alto, California, Amerika Serikat, Sabtu (8/1). Dalam konferensi pers, menurut halaman itu, Zuckerberg mengaku stres mengelola Facebook yang telah di luar kendali sehingga mengganggu hidupnya. Atas dasar itulah, ia akan menutup facebook yang memiliki ratusan juta anggota itu pada 15 Mac 2011. Meski demikian, Zuckerberg menilai keputusannya menutup Facebook sangatlah berat. Namun, halaman The Huffington Post tidak percaya rumor tersebut. Salah satu halaman berita terbesar di Amerika Serikat itu menyebut isu itu adalah tidak benar belaka. Hanya saja, pihaknya mengakui kabar burung itu menyebar begitu cepat lewat halaman jejaring sosial Twitter hingga Google Trends tanpa mengetahui asal usul sumbernya.(ADI/ANS)

oh no !!!! psni nina knela mle aktf yg len la lak.. cm..

 



ok nk cri nina kt cni ye. fb xde da. aduh ! sdihla lak.. bbye FB ! 




No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.