Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 24, 2018

AK Wedding Review | Handsock

Assalamualaikum dan hai semua!
Handsock sekarang ni kan macam-macam design ada. Lawa belaka. Hehe rasa nak beli semua. Ada juga yang bertanya apa yang Nina pakai renda-renda dekat tangan tu masa nikah. Hehe ada yang pegang sebab pelik. Ada yang tak tahu handsock tu apa. Nina senyum jela :D
Korang risau kalau terselak lengan baju? Pakai je handsock. Nina memilih handsock dari Nurbella ni. Handsock ni selesa woo. Sedap pakai. Cun giler! Untuk nikah sis pakai handsock Maira yang ada lace dekat hujung lengan tu nak nampak lagi sweet dan cantik. Sebab nikah kita pakai baju simple je kan. Tak ingat kod apa, kalau tak silap soft vanilla seakan warna krim. Yang ni mahal sikit tapi cantik. Serius Nina cakap! Kena pandai match ye dengan baju korang. Kalau tak nanti nampak sarat sangat dan pelik jugalah. Tapi jangan risau dengan handsock ni tak nampak pelik, nampak lagi cantik adalah :D Nak pakai dengan baju lain pun nampak elegen sangat.
Untuk sanding pula Nina pakai handsock Bella sebab baju dah meriah jadi serikan dengan handsock simple je cukup. Ni kod Emerald. Nak pakai sampai petang pun selesa je. Sebab dia tak ketat dekat lengan sangat dan tak terjatuh bila pakai. Memang ngam je. Tak gatal pun bila berpeluh :)

Mana nak dapat? Haa jom serbu kedai adik sorang ni. Beli banyak2 dapat diskaun tau. Cepat contact adik ni :
Instagram : @fieyahshoppe
Facebook : Galeri Sofiyah
Shopee : Fieyaah Shoppe

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.