Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

September 4, 2018

Rasai Keenakkan Tauhu Bergedil Daging | Three Sister's Kitchen

Assalamualaikum dan hai semua!

Lama rasanya tak up entri review. Ini bukan paid review ye. Nina tulis ni sebab Nina nak share keenakkan bergedil daging dari Three Sister's Kitchen ni. Nina dah repeat order 3x tau! Haha Nina order dari Instagram Three Sister's Kitchen ni sendiri dan delivery di office Nina. Siapa suka bergedil? Angkat tangan cepat? 

Percubaan pertama Nina rasa bergedil ni masa officemate beli dan bagi Nina rasa. Ya Allah sedap! Lagi pencicah kicap lada tu. Pedas! Memang kenalah dengan bergedil ni. Lepas tu repeat order jelah. Tauhu dia pun tak keras, Lembut je. Bergedil pun sedap, lembut. Saiz dia tak besar sangat, saiz medium je. Memang puas hati tau! Tauhu bergedil pun dia padat. 

Korang kena beli banyak tau kalau nak free delivery tu. Share je dengan officemate. Korang nak cuba boleh order dengan Three Sister's Kitchen. Servis dia tip top. Lepas dah confirm nak, kak Izza akan arrange delivery masa dan waktu. Akak Izza memang baik je :)

Three Sister's Kitchen
Whatsapp : +60102387336 (Izza)
Saturday, Sunday & Monday - CLOSED



No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.