Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 20, 2017

Shopping Dress Cantik Secara Online | LosraVelda

Assalamualaikum dan hai semua!
Siapa suka shopping angkat tangan? Hihi Nina rasa rata-rata sukakan. Lagi-lagi wanita diluar sana tu. Haaa senyum-senyum tu betullah kan :D Alhamdulillah setakat ni tak ada masalah lagi dengan pembelian online. Sangat recommended! Kita selalu keluar tapi tak jumpa yang berkenan, last beli online juga.
Related image
Sekarang Nina nak suggest korang satu website ni. Nampak logo atas tu. Haa..butik ni ada macam-macam tau. Nak dress ke, jubah ke, kurung ke, blouse dan palazo ke, haa semua adalah dekat LosraVelda ni. Siapa pernah dengar butik LosraVelda ni? Pada yang memang kaki shopping online ni confirm akan tahu. LosraVelda ni antara butik yang terkenal juga tau. Ia terletak di Shah Alam. Kalau korang tengok rambang mata. Cantik-cantik tau. Hehe ramai artis collaboration dengan butik ni. Nina walaupun dekat tapi tak sempat nak pergi. Online jela. Sekarang dia tengah sale. Combo 2 x RM150, ada Combo 2 x RM120. Mana nak dapat harga macam ni. Dahlah dari butik.
Haa kurung dia pun cantik tau. Nak buat pakai raya pun diorang dah open. Pi cepat usha dekat page diorang ye. Parcel Nina dah sampai. Yeahh! Service diorang memang terbaik. Nina order 15/03 haritu dan parcel sampai keesokkannya (16/03). Wahh cepat je. Kalau korang nak lagi cepat whatsapp je. Cepat juga reply. Hihi kain dia kualiti. Berat dan bila pakai jatuh terletak. Terima kasih LosraVelda!
Kalau korang nak order, boleh contact dekat link ni:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.